Terugbetalen & Retourneren
Dit is in sommige gevallen mogelijk. Dit hangt af van uw situatie, bedrijfsplannen en financiële situatie. Neem voor vragen over leasen contact op met onze verkoopafdeling via info@4-horecashop.nl .
Wij zijn aangesloten bij Mollie Payments. In alle gevallen dus veilig!
Uw factuur of aankoopbewijs is ook meteen uw garantiebewijs. Uw factuur bewaren we in uw account (www.4-horecashop.nl/mijn-account) bij de bestelling. Zo raakt u die nooit meer kwijt.
De meeste fabrikanten bieden een extra garantie, namelijk de fabrieksgarantie. Of uw artikel deze garantie heeft, ziet u in de documentatie van het artikel. Komt u er niet uit? Stuur even een mailtje naar info@4-horecashop.nl .
Natuurlijk! Wij garanderen u dat wanneer u bij 4-Horeca Shop een artikel koop dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. Dit is de wettelijke garantie. Zolang de artikelen gebruikt worden waarvoor ze bestemd zijn dan mag u gebruik maken van onze garantie wanneer een artikel niet naar behoren functioneert. Doe hij dat niet dan vinden wij dit natuurlijk heel vervelend. U kunt contact met ons opnemen zodat wij kijken of het probleem bij ons ligt of bij de fabrikant.
Twijfelt u over voorwaarden, bestellingen of andere mogelijkheden. Mail uw vraag door naar info@4-horecashop.nl.
Twijfelt u over voorwaarden, bestellingen of andere mogelijkheden. Mail uw vraag door naar info@4-horecashop.nl.
Het retourneren kost geld. Deze kosten worden verhaald op de koper. U betaalt alleen de verzending, het retourneren verder kost geen geld. Hoeveel dit kost is afhankelijk van het product. Vragen hierover kunt u sturen naar info@4-horecashop.nl.
4-Horeca Shop Online is een onafhankelijke dealer met meerder merken in zijn assortiment. Dit betekent ook verschillende afspraken rondom retourneren. Daarnaast zit er veel verschil tussen kleine of grote artikelen. Natuurlijk is retourneren mogelijk, maar om dit soepel te laten verlopen kunt u het beste eerst even contact met ons opnemen via verkoop@4-horeca.nl.