GARANTIE & REPARATIE

Heb ik garantie op mijn artikelen

Natuurlijk! Wij garanderen u dat wanneer u bij 4-Horeca Shop een artikel koop dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. Dit is de wettelijke garantie. Zolang de artikelen gebruikt worden waarvoor ze bestemd zijn dan mag u gebruik maken van onze garantie wanneer een artikel niet naar behoren functioneert. Doe hij dat niet dan vinden wij dit natuurlijk heel vervelend. U kunt contact met ons opnemen zodat wij kijken of het probleem bij ons ligt of bij de fabrikant.

Fabrieksgarantie

De meeste fabrikanten bieden een extra garantie, namelijk de fabrieksgarantie. Of uw artikel deze garantie heeft, ziet u in de documentatie van het artikel.

Waar kan ik mijn garantiebewijs vinden

Uw factuur of aankoopbewijs is ook meteen uw garantiebewijs. Uw factuur bewaren we in uw account bij de bestelling. Zo raakt u die nooit meer kwijt. 

Reparatie

Is het product kapot dan hoeft u zich geen zorgen te maken. Wanneer het gaat om grootkeukentechniek heeft 4-Horeca zijn eigen serviceteam paraat staan. U kunt een afspraak inplannen via info@4-horeca.nl zodat we een geschikt moment zoeken om langs te komen. Deze reparaties vallen buiten de garantie dus zijn er kosten aan verbonden, tenzij het valt binnen wettelijke garantie of fabrieksgarantie.