BESTELLEN & LEVEREN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling

Wij, onze verkopers en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. In uw account overzicht zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, neemt u het beste even op met de klantenservice, zoals bijvoorbeeld met ons social team via Facebook of via verkoop@4-horeca.nl. Dan gaan we meteen op zoek!

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom ziet u nog voordat u iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heeft u meestal binnen 2-3 werkdagen binnen. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg. Indien producten in nabestelling zijn dan zijn ze wel bestelbaar, maar moet u rekening houden met een levertijd van 4-6 weken. Heeft u een afleveradres buiten Nederland of België dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice via verkoop@4-horeca.nl . Dit geldt ook voor bestellingen die pas later in het jaar bezorgt of geplaatst moeten worden.

Bestelling gelukt maar geen bevestiging?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt. Als u meer dan 45 minuten geleden besteld heeft en u heeft geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in uw account, neem dan contact op met de klantenservice. En maakt zich geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we u terug.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Overige vragen

Neemt u voor overige vragen contact op via verkoop@4-horeca.nl .